FORGOT YOUR DETAILS?

CUPRINS
PASUL 1 – ALEGETI EVENIMENTUL
PASUL 2 – ALEGETI BILETELE

PASUL 3 - PAGINA DE COMANDA

PASUL (3.)1 – INTRODUCEREA DATELOR PERSONALE
PASUL (3.)2 – INFORMATII PRIVIND PLATA

PASUL (3.)3 – INFORMATII PRIVIND LIVRAREA

PASUL (3.)4 – CUPRINS COMANDA – CONFIRMARE COMANDA

PASUL 1 – ALEGETI EVENIMENTUL/ELE

Evenimentele sunt listate in site-ul vandbilete.ro. Puteti alege din evenimentele afisate, sau puteti folosi functia de cautare. In momentul in care decideti sa comandati bilete, trebuie sa accesati evenimentul vizat, apoi butonul BILETE dupa care va vom indica pasii necesari plasarii si finalizarii comenzii dumneavoastra. Comanda dumneavoastra va fi procesata dupa ce ati parcurs toti pasii corespunzatori.

PASUL 2 – ALEGE BILETELE
La acest pas sunt aratate diferitele categorii de preturi, incluzand categoria, locuri in picioare, locuri pe scaun etc.

Va puteti alege locurile direct pe un plan de sala interactiv, atunci cand evenimentul are o dispunere pentru participanti pe o structura de tip: Sector, Rand, Loc
In fereastra puteti vedea planul salii. Cand apasati pe zona aleasa  apare randul si locul. In fereastra de navigare puteti mari sau reduce marimea zonei, sau puteti sa aveti acealasi rezultat folosind optiunea de scroll. Acum alegeti-va locurile apasand pe locurile marcate cu diferite culori in functie de categoriile de preturi (categoriile de preturi sunt explicate in zona centrala a ferestrei). Pentru a confirma comanda apasati pe locul dorit si acesta o sa fie transmis catre cosul de cumparaturi.

 

In cazul in care nu exista o structura de tip: Sector, Rand, Loc, la pagina de cumparare apar doar informatiile legate de numele categoriei de bilete, pretul aferent categoriei respective si zona de selectie a numarului de bilete. Puteti sa selectati numarul de bilete dorit (exista posibilitatea ca la eveniment sa exista o limita maxima de bilete care se pot comanda de catre un client si acesta limitare este impusa de organizatori) dupa care mergeti mai departe folosind butonul "Comanda acum".

 

PASUL 3 – PAGINA DE COMANDA
PASUL (3.)1 - INTRODUCEREA DATELOR PERSONALE

Va trebui sa completati datele de client. Atentie, completarea acestor campuri este obligatorie.

 

PASUL (3.)2 - INFORMATII PRIVIND PLATA
Sub campurile de date personale, veti putea vedea metodele de plata disponibile. Alegeti metoda dorita dand click pe ea. Simbolul din stanga, de langa metoda aleasa, va deveni verde si va aparea in partea stanga o bifa de asemenea verde.

PASUL (3.)3 – INFORMATII PRIVIND LIVRAREA
Va rugam alegeti metoda de livrare/ridicare dorita in acelasi mod explicat la alegerea metodei de plata.
Fiecare metoda de livrare poate varia in functie de spectacolul selectat si timpul ramas pana la data evenimentului.

De asemenea, anumite metode de plata functioneaza doar cu anumite metode de livrare. In cazul in care ati ales o combinatie ce nu poate functiona si incercati sa finalizati comanda (ex Plata ramburs cu E-Ticket), veti primi un mesaj de eroare si va trebui sa alegeti o alta combinatie.
Exista trei optiuni de livrare/ridicare folosite pentru evenimente: livrare prin curier, ridicare de la sediu si e-ticket.

PASUL (3.)4 – CARETIX

Ce este Caretix? 

Pentru doar 5% din valoarea biletelor, Entertix pune la dispozitia clientilor optiunea de a renunta la participarea la eveniment (Caretix se aplica si in cazul in care evenimentul a fost anulat, modificat sau organizatorul intra in insolventa), cu respectarea urmatoarelor reguli:

 

Serviciul Caretix trebuie activat cu cel putin 10 zile* inainte de eveniment –> 100% returnarea pretului biletului/biletelor**.

*data solicitarii activarii dreptului de retragere.

**atentie, serviciul Caretix acopera exclusiv contravaloarea biletelor, nu si a eventualelor taxe (administrative, de livrare etc) ce au fost achitate in momentul plasarii unei comenzi. Prin urmare se returneaza exclusiv contravaloarea biletelor, nu si a acestor eventuale taxe.

 

Cum se achizitioneaza serviciul Caretix?

In timpul procesului de cumparere, optiunea Caretix apare in pasul alegerii modalitatilor de plata si livrare. Pentru a finaliza procesul de cumparare, este obligatoriu sa alegeti Da sau Nu pentru serviciul Caretix. Daca este selectata optiunea Da, Caretix apare ca un articol in cosul de cumparare (5% din valoarea biletelor din cosul de cumparaturi).

Optiunea Caretix poate sa fie selectata doar pentru intreaga comanda (pentru toate biletele puse in cos).

Atentie, servicul Caretix poate fi selectat doar in timpul procesului de cumparare a biletelor, el nu poate sa fie achizitionat ulterior, dupa finalizarea comenzii!

 

Cum activez serviciul Caretix pentru a primi inapoi contravaloarea biletelor? 

Clientii care au Caretix si doresc returnarea banilor trebuie sa solicite acest lucru, cu cel putin 10 zile inainte de eveniment, prin:

- e-mail la adresa caretix@entertix.ro

Pentru a incepe procesul de returnare a contravalorii biletelor, clientul o sa primeasca toate toate infomatiile necasare ca raspuns la e-mail-ul trimis cu solicitarea de retragere.

 

 

PASUL (3.)5 – CONFIRMAREA COMENZII
In josul paginii de comanda apare cuprinsul complet al comenzii dumneavoastra, incluzand valoarea biletelor, taxe de livrare, taxe administrative si serviciu Caretix. Va rugam verificati cu atentie aceste date.

Pentru a finaliza comanda, apasati pe butonul “Comanda acum”. In cazul in care exista date lipsa, combinatii nepotrivite de metode de plata si livrare sau nu ati bifat o optiune la serviciul Caretix, in partea de sus a paginii de comanda veti putea vedea un mesaj de eroare cu descrierea motivelor pentru care comanda nu a putut fi finalizata. Corectati aceste erori si apasati din nou butonul "Comanda acum".

Cu acest pas comanda va fi inregistrata. Daca ati ales plata prin card, veti fi redirectionat spre pagina de plata a mobilPay.
Veti primi un mesaj prin care sunteti informat ca a fost inregistrata cu succes comanda dumneavoastra. In urmatoarele minute veti primi un email de confirmare a comenzii dumneavoastra cu un numar de comanda.

1. Plata online cu cardul
Platiti online cu cardul. Veti fi redirectionat catre pagina de plata a euplatesc.ro.

Taxa administrare comanda: 6% (din valoarea totala a comenzii).

Beneficiarul platii este compania ACTMF DRACULA.

Datele financiare ale cumparatorului sunt introduse direct pe site-ul procesatorului de plati euplatesc.ro, toata operatiunea fiind securizata si administrata direct de acesta.

ACTMF DRACULA NU proceseaza, NU primeste si NU retine detaliile legate de cardurile folosite de cumparatori.

2. Plata la casieria Vandbilete
Platiti in numerar la ridicarea biletelor din punctul nostru de lucru situat în incinta Sălii Palatului, camera A6. Biletele sunt rezervate 72 de ore din momentul realizarii comenzii.

In ziua evenimentului toate comenzile care nu au fost ridicare se anuleaza automant, chiar daca intervalul de timp de 72 de ore nu a trecut integral.

3. Plata ramburs
Platiti numerar in momentul primirii biletelor. Se aplica taxe de curierat.

METODE DE LIVRARE

  1. E-ticket (print at home)
    Primiti link catre biletul in format electronic (e-Ticket) via e-mail. Acesta trebuie descarcat si tiparit.
    Atentie: nu este suficient sa prezentati email-ul de confirmare a comenzii la intrare!

 

  1. Livrare prin curier
    Primiti biletele prin curier. Se aplica taxe de curierat.

vandbilete.ro este intermediar si nu este responsabil de livrare. Cu toate acestea, vandbilete.ro va depune toate eforturile pentru a asigura livrarea in termenii stabiliti. Termenele uzuale de livrare sunt de 2-3 zile lucratoare pentru Bucuresti sau 3-5 zile lucratoare pentru provincie. In cazul evenimentelor majore, sau in conditii meteorologice dificile, termenul de livrare poate creste pana la 14 zile lucratoare.

 

  1. Ridica de la casieria vandbilete.ro
    Cost suplimentar: 3 lei

Q: Daca intru pe Vandblete.ro pentru a cumpara bilete, in cat timp o pot face?
A: Biletele sunt tinute in cos timp de 30 de minute. Daca nu finalizati comanda in aceasta perioada, cosul este golit automat.

Q: Ce inseamna plata ramburs?
A: Plata efectuata curierului in momentul in care primiti biletele.

Q: Pot rezerva bilete pe Vandbilete.ro?
A: Da, rezervarea pe Vandbilete.ro este posibila. La plasarea comenzii, plata se va alege la sediul Vandbilete.ro, iar biletele vor fi rezervate pentru 72 de ore, interval in care trebuie achitate.

Q: Daca am mai putini bani in cont decat suma necesara pentru a putea comanda un bilet, tranzactia se poate efectua?
A: Din pacate, acest lucru nu este posibil, deoarece mecanismele automate de verificare a platilor vor anula tranzactia.

Q: Banii sunt luati de catre Vandbilete.ro din contul meu?
A: Nu, euplatesc.ro, adica procesatorul de card, executa aceasta operatiune.

Q: Detin un card in euro. Pot cumpara bilete de pe Vandbilete.ro?
A: Da, plata se poate efectua prin orice card in orice tip de valuta, euplatesc.ro executa automat conversia valutara.

Q: Vandbilete.ro poate folosi datele mele de card?
A: Datele dumneavoastra financiare nu ajung niciodata la Vandbilete.ro. Aceste informatii sunt utilizate si prelucrate exclusiv pe serverul euplatesc.ro.

Q: Ce carduri sunt acceptate?
A: In principiu, sunt acceptate toate cardurile. In cazul in care va confruntati cu anumite probleme, va rugam sa luati legatura cu euplatesc.ro

Q: Pot selecta singur locurile dorite?
A: Da, in cazul in care evenimentului ii este alocata o harta cu locuri, in cadrul procesului de cumparare puteti selecta locurile pe care le doriti direct de pe planul de sala.

Q: Am primit un mesaj care ma anunta de existenta unei erori de tranzactie. Ce poate face Vandbilete.ro in acest sens?
A: In cazul unei erori de tranzactie, va trebui sa sunati la banca la care detineti cont/card. Informatiile legate de tranzactii nu sunt procesate de Vandbilete.ro, site-ul primeste doar aprobarea/respingerea comenzii de la banca dumneavoastra, prin intermediul euplatesc.ro

Q: De unde stiu daca s-a efectuat tranzactia?
A: Veti primi pe adresa de e-mail trecuta in campurile completate de dumneavoastra un raspuns privind aprobarea tranzactiei.

Q: Este sigur sa ofer datele mele de card site-ului Vandbilete.ro?
A: Aceste date nu ajung la administratorii Vandbilete.ro. Datele financiare ajung la euplatesc.ro, unde se face si procesarea acestora.

Q: Se poate elibera factura fiscala?
A: La cerere se poate elibera factura fiscala.

Q: Biletele se pot ridica de la sediul dvs.?
A: Da. Pentru o lista de puncte de ridicare, va rugam sa verificati rubrica "Metode de livrare".

Q: Ce fac dacă mi s-a furat/am pierdut biletul?

A: În cazul în care cumpărătorul poate fi identificat vă putem reemite biletul contra unei taxe de 20 de lei/bilet. În cazul în care cumpărătorul nu poate fi identificat reemiterea biletului nu este posibilă.

TOP