0 bilete 0 RON

1. Ce se intampla daca am facut o rezervare, dar nu am ajuns la timp pentru a ridica biletele?

Nu mai puteti face rezervari pentru niciun alt eveniment, pana la incheierea evenimentului respectiv

Ramane, in schimb, valabila optiunea de a achita online pentru rezervare/ ramburs

Puteti veni la Sediul Central pentru a cumpara biletele direct.

2. In cat timp imi ajung biletele, daca am selectat optiunea “ramburs”?

In mod normal, biletele pleaca din sediul nostru a doua zi dupa ce ati plasat comanda si ajung la dvs. in urmatoarea zi. Acest lucru va da posibilitatea de a va razgandi asupra comenzii facute. Daca doriti, puteti sa ne sunati la numarul 0723531330 pentru a grabi procesul.

3. Ce se intampla daca ma razgandesc asupra comenzii dupa ce acestea au fost trimise prin curier ?

In cazul in care nu au fost deja achitate, le vom primi inapoi. Acest lucru va bloca pe viitor, orice incercare de a mai comanda bilete pe site-ul nostru. Va ramane deschisa, in schimb, optiunea de a achita online biletele.

In cazul in care au fost achitate, biletele nu pot fi returnate. Pentru cazuri exceptionale, insa, puteti suna la numarul de telefon 0723.531.330.

4. Pot sa imi aleg singur locurile ?

Sigur. Apasand butonul « deschide sala » din pagina evenimentului.

5. Care sunt magazinele partenere ?

Momentan, puteti ridica biletele doar de la Sediul Central.